۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم تاکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی و اقدام هماهنگ دستگاه ها درمیزبانی زائران در قم

ضرورت برنامه ریزی و اقدام هماهنگ دستگاه ها درمیزبانی زائران در قم

قم- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بر ضرورت برنامه ریزی و اقدام هماهنگ دستگاه ها درمیزبانی زائران در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین باید برای مناسبت‌های مختلف برنامه ریزی لازم را داشته باشد و در این برنامه ریزی ها شأن و جایگاه ویژه شهر مقدس قم لحاظ شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به تردد زیاد زائران در ایام مختلف سال گفت: قم به دلیل آنکه در شاهراه مواصلاتی قرار دارد، همین امر سبب حضور زائران و تردد مسافران بسیار از این استان شده است و ۱۷ استان کشور از مسیر قم عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ظرفیت بسیار مهمی برای شهر مقدس قم به شمار می‌رود افزود: در طول سال زائران بسیاری از استان‌های مختلف و همچنین از کشورهای دیگر برای زیارت بارگاه کریمه اهل بیت علیهم السلام به این شهر سفر می‌کنند.

حجت الاسلام اسکندری ادامه داد: مسجد مقدس جمکران و نیز امامزادگان شاخص استان قم مقصد زائرانی است که به قم سفر می‌کنند و باید برنامه ریزی لازم جهت رفاه حال زائران در دستور کار باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: ضرورت دارد تا در راستای فراهم آوردن امکانات مورد نیاز زائران دستگاه‌های مختلف به صورت هماهنگ شده عمل کنند و از اقدامات جزیره‌ای باید پرهیز شود که این امر در ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6259057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha